JAMSTVO

Za sve proizvode za koje Trgovac daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Trgovac jamči da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka Trgovac se obvezuje da će izvršiti popravak u razumnom roku ili zamjenu proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun.

Jamčimo da navedeni proizvod, koji smo isporučili, nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji te da je prikladan i prilagodljiv uporabi.

Jamstvo na uređaje kupljene preko web stranice www.ferlez.hr vrijedi samo ako ugradnju i puštanje u rad proizvoda izvrši ovlaštena osoba/tvrtka (što se dokazuje računom za obavljenu uslugu ugradnje i puštanja u pogon) .

Jamstvo prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je proizvod ugrađivala i/ili popravljala neovlaštena osoba/tvrtka.
Jamstvo prestaje važiti ukoliko se ustanovi da uređaj nije redovito održavan (obvezan godišnji jamstveni servis svakih 12 mjeseci tj. 1put godišnje).

Ferlež d.o.o. preuzima obvezu da popravi sve kvarove i nedostatke u jamstvenom roku, ukoliko iste nije moguće otkloniti, neispravan proizvod zamjenjujemo novim proizvodom. Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, izuzeti su od jamstva.

Jamstveni list, račun i upute za uporabu na hrvatskom jeziku su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.

REKLAMACIJE

Prijava reklamacije se vrši u prodajnom salonu iz kojeg je proizvod isporučen ili putem elektroničke pošte: info@ferlez.hr . 

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju Kupac nije dužan preuzeti pošiljku.

U slučaju da su nedostatci posljedica nestručne montaže, dostave, skladištenja, održavanja ili drugih nestručnih zahvata kupca, Trgovac ne snosi odgovornost.

Ostvarenje prava po prijavljenoj reklamaciji ostvaruju se skladno zakonu o Zašiti potrošača i Zakonu o obaveznim odnosima.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Ferlež d.o.o. posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 8 (osam) radnih dana.

Kupac i prodavatelj nisu odgovorni za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda.

Otkazivanje i raskid ugovora

Kupac može otkazati narudžbu u bilo kojem trenutku do trenutka isporuke proizvoda Kupcu slanjem izjave o otkazu narudžbe putem elektroničke pošte na mail: info@ferlez.hr .

Ako je narudžba otkazana prije nego su proizvodi napustili skladište Trgovca, kupac ima pravo tražiti povrat ukupnog uplaćenog iznosa za proizvode i ostale odabrane usluge.

Nakon otkazivanja narudžbe, Kupac će dobiti Potvrdu o otkazivanju narudžbe putem e-pošte.

Pravo na raskid ugovora po Odsjeku IV, članak 72. Zakona o zaštiti potrošača:
Kupac ima pravo ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

Predmetni rok započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Ako je jednom narudžbom kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o pravu Kupca na jednostrani raskid ugovora ovo pravo prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora kojeg može naći ovdje: Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, upućene elektroničkom poštom na adresu Trgovca: info@ferlez.hr ili poštom preporučeno na adresu sjedišta Trgovca: Ferlež d.o.o., Kukuljevićeva 18, 10000 Zagreb.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na Internetskim stranicama Trgovca, Kupac može elektronički ispuniti i poslati.

Trgovac se obvezuje bez odgađanja dostaviti potrošaču Potvrdu o primitku izjave o raskidu putem elektroničke pošte koju Kupac navede u Obrascu odnosno u Izjavi o raskidu.

Izjavu o raskidu ugovora kupac je dužan poslati prije isteka roka za raskid ugovora.

Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.
Kupac je dužan snositi izravne troškove povrata robe u iznosu od 150,00 kuna.
Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od četrnaest (14) dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
Trgovac nije dužan izvršiti povrat plaćenog prije nego mu roba isporučena kupcu bude vraćena, osim ako nije ponudio da robu koju kupac vraća, sam preuzme, odnosno nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag Trgovcu, ako bi o tome Trgovac bio obaviješten prije primitka robe.

Trgovac se obvezuje izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Isključenje prava na raskid ugovora 
Kupac nema pravo na raskid u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, a osobito ako je:

– ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te njegovu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
– predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora;
– predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču;
– predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.

Pisani prigovori Kupaca i sporovi

Ovi Opći uvjeti sačinjeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i drugim propisima Republike Hrvatske. Svoje pisane prigovore na proizvode ili usluge Prodavatelja Kupci mogu predati neposredno u poslovnim prostorima na adresi sjedišta Prodavatelja ili poslati na adresu Prodavatelja: 10000 Zagreb, Kukuljevićeva 18, i to putem pošte, telefaksa ili elektronskom poštom na adresu: info@ferlez.hr kako je to navedeno u podacima Prodavatelja.
Prodavatelj je dužan bez odgađanja potvrditi da je pisani prigovor Kupca primio, a najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora na isti odgovoriti.

U slučaju spora između Kupca i Trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

U slučaju spora između Kupca i Trgovca, nastojat će problem riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Bjelovaru.

Sukladno uredbi br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća, postoji obveza trgovaca koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na svojim stranicama osiguraju elektronsku poveznicu s platformom za online rješavanje potrošačkih sporova. Platformi za rješavanje potrošačkih sporova putem interneta kupac može pristupiti putem ove poveznice:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

Kontakti: 
Sjedište: Kukuljevićeva 18, 10000 Zagreb
Telefonski broj: 01 48 23 331
Email: info@ferlez.hr
Upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod MBS: 1503642
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti 20.000,00 kn
Žiro račun: HR18 2500 0091 1012 4364 6 Addiko Banka Zagreb
OIB: 42638399888

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07, 79/09 i 89/09-ispravak, 133/09) tvrtka Ferlež d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor kupca na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

Obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: Ferlež d.o.o., Kukuljevićeva 18, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu: info@ferlez.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Potrošač treba uz prigovor dostaviti osobne podatke za dostavu odgovora.